See you på stani

Idag åkte jag till stan efter skolan med Ida och Madelene, jag gick mest runt och lallade och trodde inte jag skulle hitta nåågonting. Men efter att vi skiljts från Madelene gick jag och Ida vidare, planerna var att endast äta mat och åka hem i stort sett, men sen fastnade vi i alla möjliga affärer och fyndade galet mycket;

- Ett par skor (fet rea)
- Nagellack (mavalas Tpkyo som jag skrev om häromdagen fanns ute!!! ofta, vadå färgkännare? bäst).
- Två tröjor
- Nitskärp (14 kronor!)
- Äski-väska för liten peng

Så jäkla happy, kan ju lägga ut bilder imorgon, för sladden till digitalkameran är icke available for the moment. Ida fyndade också massa fin-fina grejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0