Smiling hand in hand

Ligger i sängen lyssnar på Olsen Brothers - Fly on the wings of love och den låten får mig av någon anledning att tänka på Hampus, kan vara för att han sa att han röstade på den låten i melodifestivalen 2000 någon gång, haha well well.

Vi har snart varit tillsammans i "jag-vet-inte-hur-många-månader". När Lena i fredags berättade att hon och Marcus varit tillsammans i 28 månader tyckte jag det lät sjukt mycket. Då tänkte jag efter lite... "Hur länge har då jag och hampus varit tillsammans?" Seriöst så vet jag inte just nu men nu ska jag räkna ut....

31 månader
... eller ja, nu ska vi inte ta händelserna i örväg.. det är ju 6 dagar kvar tills dess ;)

image652


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0