En dagens-lista

Dagens fundering: Hur varmt är det egentligen i solen idag?
Dagens mående: Inget vidare, svimfärdig
Dagens frisyr: Slarvig knut
Dagens smink: Ingenting
Dagens klädsel: Vit oversize t-shirt och jeansshorts
Dagens händelse: Ett mord i boken jag läser, haha
Dagens vill ha: Pengar, pengar, pengar
Dagens inspiration: Blev inspirerad när jag bläddrade igenom SOLO.
Dagens saknad: Sheida, komhemkomhemkomhem!
Dagens borde: Bättra på brännan
Dagens köp: Ingenting
Dagens mat: Pestopasta & kräftstjärtar

Kommentarer
Postat av: sheida

ja saknar dig ocksa men snart kommer ja ju (tyvarr) hem

2008-07-25 @ 17:41:41
Postat av: Ida

haha ja, du får väl ge dig iväg snart igen då ;) men jag vill inte höra "jag kommer inte tillbaka" - då blir det smisk.

2008-07-27 @ 21:08:15
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0