Hemma!

Det är så skönt att vara tillbaka. Landade inatt och har fått sova en stund i min egna mjuka säng, det blev en skön-chock för kroppen. Jag har haft det bra, ätit god mat, badat, solat, festat och allt det man ska göra på en solsemester. Lyckades dra på mig en förkylning som ledde till feber som ledde till öroninflammation osv osv. Har haft alla möjliga sjukdomar vilket lett till lite mycket tid på rummet. Men what to do.



Förresten har jag vunnit två biljetter till SATC- the movie, hade skrivit en beskrivning varför jag skulle vinna dem och vann tydligen, för de låg i ett kuvert med en grattis-lapp när jag kom hem. Flyt!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Måste du ha sån jäkla tur hela tiden :O

Fin bikini!

2008-07-16 @ 10:53:28
URL: http://andreyy.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, det är inte mig emot asså ;) Tack :D

2008-07-16 @ 16:24:15
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0