Mot slottet!

Det blev en halvmil i spåret, det var kallt, men med det goa sällskapet kan ju inget gå fel - förutom en blödande tå vilket jag lade märke till tack vare de röda fläckarna på skorna, stackars mig! Nu sitter jag och väntar på rätt tillfälle att sjunka ner i sängen. Imorgon åker jag och familjen till Mariefred för att kika Gripsholms slott och det fula lejonet. Ska åka gammalt tåg och äga god mat, så det blir förmodligen en alldeles förträfflig onsdag. Det enda jag fasar lite över är den 2 timmars långa bilresan dit, då jag lär ha två bråkande småbröder på varsin sida om mig.

Tänkte lägga upp en bild på slottet men jag tycker inte att det är särskilt vackert, så det väljer jag att skona er från.

Kommentarer
Postat av: sheida

ja har gjort den dar resan me familjen skaruveta ;) hahaha

2008-07-30 @ 17:41:32
Postat av: Ida

Haha eller hur, banne den som inte gjort den asså! det är en kewl liten utflykt ;D

2008-07-30 @ 23:41:37
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0