Okryddade chips!?

Igår hyrde jag och Hampus en film - No Country For Old Men. Den var tydligen kritikerrosad och Hampus var astaggad på att se den. jag måste ändå säga att jag blev besviken. På baksidan stod det nåt i stil med "ända fram till det spännande slutet" - och jag vet inte vad man då ska förvänta sig om inte ett spännande slut. Men jag måste säga att det var det mest ospännande slut jag någonsin varit med om.

Det värsta var dock när vi öppnade chipspåsen som jag köpt till filmen. OLW Sourcream & Onionchips. grejen var att vi lyckats plocka en påse där chipsen var okryddade i. OFTA liksom?! Hur kan de missa att krydda chipsen? Det var bara skivad potatis doppad i fett i påsen, fyfan vad man lackar på det. För att få tillbaka sina utgifter måste man tydligen skicka in minst en dl chips med posten.... jag menar, de kommer ju krossas och mosas och jag hajar allvarligt talat ingenting. är bara jäkligt sur på OLW. Never again.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så går man tillbaka till affären och får en ny påse ;)

2008-07-21 @ 21:56:45
Postat av: Ida

Anonym: Affärn hade redan stängt så det var inte aktuellt, dessutom tycker jag OLW själva ska ha smäll för sitt misstag ;)

2008-07-21 @ 23:00:22
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0