00.56

I förra inlägget skrev jag att jag skulle ut och sola. Men inte fan gjorde jag det inte. Jag satte mig och åt en jäättesen frukost och tittade på Oprah istället. Väntade på att Hampus skulle komma hem och städade lite. När han väl var hemma så satte vi oss och drack saft på studsmattan. Den studsmattan är ett riktigt smultronställe denna sommar, välanvänd! I alla fall - efter det hjälpte vi mamma att handla och sen lagade jag tacos. Har tittat på både The Man och Scream men nu börjar ögonlocken svika så det börjar allt bli dags för sängen.

Men innan det ska jag sitta och titta på bilderna jag tog i Grekland förra året och drömma mig bort. Vi har fortfarande inte bokat biljetterna pga. en VISS sak. Lackar på det men vaskamangora?! Vi kommer antagligen åka till Alanya den 13 juli, vilket innebär att vi missar Gotland vecka 29 så det får bli en senare vecka. Skönt tycker jag då Gotland förvandlas till Stureplan den veckan = drygare folk och dyrare ALLT.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0