Helloooo

Idag kom jag hem rätt sent, har varit på Hampus land i några dagar och haft det bra. Har badat, solat, åkt båt och gjort allt det man ska göra i skärgården. Vi fick skjuts hem men var tvugna att plocka upp Rox på vägen, något som tog liite längre tid än beräknat. Så det slutade med att man tillbringade två timmar i Åkersberga idag, jag hann bränna mina axlar och köpa en Fanta med vinst (gav 20:- fick tillbaka 30:-). Nice.

 

Kan ju passa på att säga att Orange & Cofee-cafét nere på SOUK är sämst. Var där jag-vet-inte-riktigt-vilken-dag och fikade, fick en fluga som låg och sprattlade brevid min strawberry-cheescake så jag lackade på det. Sen smakade smoothien förjävla äckligt och den var fylld med massa kärnor. Hål var det i sugröret också. Nej, gå aldrig dit.


det ser ju onekligen gott ut annars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0