Kvällstankar

Här sitter jag och hoppas på sol i sommar. Men den tycks aldrig komma. När jag gick hemifrån mot Hampus idag var det solsken och regn samtidigt, det bildades två stora regnbågar och då blev jag glad. Jag älskar regnbågar. De är så fina och mystiska, får en att tro på övernaturliga saker, eller, jag känner i alla fall så. Nej heyheyhey, hohoho nu blev det lite för djupt här och det vill vi ju inte.

Jag glömde min mobil-laddare ute på landet (helvete!!!) så nu har jag varit mobil-lös i några dagar, vilket SUGER. Sheida har försökt ringa och jag vill förse henne med skvaller och höra allt hon gör om dagarna. Det är nästan läge att spendera morgondagen på en buss till och från Norrtälje för att få tag på laddar'n.

Nu ska jag nog släpa mig själv i säng, är verkligen dödstrött. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0