Lägga på?

(Sheida, lyssnade av dina TVÅ röstmeddelanden du lämnat på min mobil. Den första var ju normal men den andra... du sitter och säger "Lägga på, LÄGGA PÅ, lääääggaaaaa pååååå". Ooookej? Men jag garvade sönder ;)

Kom precis hem från Maria - hon, jag och Emelie hyrde "Love Object", möjligen en av världens sämsta skräckfilmer. Sen hackade den i mitten så vi åkte ner för att byta den. Men då kände jag att det var dags att tacka för mig och åka hem. Har varit så trött hela dagen.

Nu ska jag kolla resor på nätet!


Kommentarer
Postat av: sheida for president

tjo! man kan ju icke ha devote de e pissigt. mer funktioner än blogg men ja pallaorkar inte. suuuck. så schit it den ja måste skapa ny imorn... :S

2008-06-18 @ 01:10:11
Postat av: Ida

Men gumsigos då! Jag väntar ivrigt som sagt ;)

2008-06-18 @ 01:26:21
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0