Mail från modellagentur

Jag fick nyss ett mail. Från en modellagentur. De var intresserade av mig, men jag är INTE intresserad av dem, och jag tänker inte ens berätta varför.. men ni kan ju tänka er... Huvaligen.

Avslutningen i kykan var lagom spännande. Massor av sång ifrån barnen, musik och lite präst-snack. Innan åt vi picknick i åskan. Ikväll blir det middag på en restaurang vid Hägernäs strand. Kommer inte riktigt ihåg namnet på den. Ska bli jättetrevligt!

Video från kyrkan;



Jag vågar inte riktigt göra "tummen ner" för det satt en massa vresiga föräldrar och glodde på mig. Haha! Ser astöntigt ut. Orebell jag är ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Vadå vad va felet på dem? Och vadå en till... säg nu

2008-06-14 @ 01:36:11
URL: http://andreyy.blogg.se/
Postat av: Ida

De ville att jag skulle ta bilder med en viss tvist.. inte alltfr påklätt if u know what i mean, haha.

2008-06-16 @ 16:03:37
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0