Makes me feel just like a billionare

Sitter här dränkt i svett, jag lånade nämligen brorsans superfräcka cykel med alldeles för hög sadel och cyklade mot bällsta för att hämta min kamerasladd. Vägen dit är ingen fara, det är brant nedförsbacke nästan helaa vägen så det var ju bara att glida. Men ni kan ju förstå hur kämpigt det var på vägen hem. Hämtade andan i fem minuter och drack fyra glas vatten innan jag var hela återställd.

Innan döds-resan satt jag ute i solen och åt frukost, passade på att sola lite, men orkade inte lägga mig och pressa för den sakens skull, har inte det tålamodet. Det är ju jobbigt när man inte kan svalka av sig heller. Well. Nu ska jag ut och mecka lite med moppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0