"Säg det med bilder"

Jag kör samma race som jag gjort tidigare; visa de senaste dagarna i bilder då min uppdatering inte varit den bästa. Let's go.

Så - midsommar:

Fick en jättefin krans av Hampus lillasyster, hon är så söt.


Jäger-race.


Lite på lyset...


Jag ledde mitt lag till vinst i femkampen och vi fick dessa kepsar som pris. Ursäkta bilden, jag var rätt wasted.


Hampus serverade mig drinkar.


Efter one-too-many glas vin. Det går nog inte att bli mycket fulare än såhär, leken var JÄTTEkul!


Sen var det ju en dagen-efter-midsommar också. Då firades Hampus.

Hampus födelsedag;


Födelsedagsbarnet i all sin 19-årsglans!


Vi drack oändligt med drinkar


Sen tog vi bussen hem, tittade på film och hade det bra.

Och slutligen, IDAG;


Tog en tripp till Täby och köpte dehär fina sandalerna.


Och sen unnade jag mig och Hampus lite praliner. Tyvärr var inte en enda av dem god.


Kanske blev lite av ett överflöd av bilder men jag hoppas ni inte misstycker. Nu ska jag duscha, städa lite och sen packa ner lite filmer och styra lilla rumpan hem till Hampus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0