Trevlig midsommar på er!

Nu blir jag upp-plockad vilken minut som helst, det bär ut till Norrtälje dit halva Sverige verkar åka över midsommar. Trafiken kommer inte vara nådig, så det gäller att sätta sig i bilen med en stor potion tålamod - något som aldrig varit min starka sida. Men jag får väl se till att vara på gött humör istället så går det nog finemang.

Imorgon kommer de ju bli röj! Nubbe, midsommarstång, bad i iskallt vatten, bastu och viftande med flaggor. Mysipysi. Molnigt ska det bli, men det hör ju till.

TREVLIG MIDSOMMARHELG!




Kommentarer
Postat av: Anonym

make cupcakes not war, en man ja. var kan man köpa den?(:

2008-06-19 @ 20:40:41
Postat av: Ida

Det var nåt i stil med "Robert's cupcakes" typ. Jag kommer inte riktigt ihåg.

2008-06-22 @ 20:26:03
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0