Where to go?

Rhodos eller Alanya - det är frågan. Sitter och tittar på resor och funderar på vart man ska åka. Det är snäppet billigare att åka till Turkiet och då bor vi på bättre, lyxigare hotell, vilket väger lite tyngre. Dessutom är det varmare där. Vi ska bestämma oss under dagen för ikväll ska vi boka't!

Idag har solen äntligen tittat fram, så jag och Hampus fikade på hans studsmatta och hoppade en evighet. Jag råkade visa rumpan för grannen, lagom lyckat att hoppa i klänning. Well, sånt som händer ;)

  

Nej nu ska jag jämföra priser ett tag till och sen ska jag ta en kaffe på balkongen. Ikväll blir det fancy schmancy middag och fotboll!


Kommentarer
Postat av: sheida

idag blir det spanienmatch!!!!!! ja e astaggad!

och ja har gjort en blogg nu^^



åk till rhodos tkr ja för du schnakkar om de hela tiden jöö

2008-06-26 @ 18:12:46
URL: http://schtekt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja wiho ska se den å dricka alkohol! ;)



Ja men grejen e; jag har redan varit där + det är dyrare + sämst hotell isånafall. Inte värt de. Tror de blir Alanya, de enda negativa är att de e 40 grader där, liiite för varmt..

2008-06-26 @ 18:28:03
URL: http://mjida.blogg.se/
Postat av: sheida

i see, a men de e nice i alanya men då borde du åka dit nu innan de blir för varmt! :)

2008-06-26 @ 18:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0