080301 - 02:01

Det är 1 mars! Och jag är uppe dena sena timme, eller tidiga om man så vill.

Kvällen har mestadels tillbringats i en bil, med thai! Vi åkte, tankade - sen mötte vi Robin vid pump 7 på Statoil och sen bar det av till McD. Robin fick inget veta - och satt och klagade för han fick sitta i baksätet. Vi åt oss mätta på Donken, eller, jag gav bort det enda jag köpte.

Sen åkte vi hem till mig för att kolla rulle i min minimala säng. När Hampus dök upp senare blev det nästan omöjligt att få plats. Tre karlar och en quinna i en 90säng är inte att föreslå.

Hampus sover nu, och jag som sov i 12 timmar the other night är inte aaaalls trött. Satt och läste Sheidas blogg. HAHA! Göre du med.

image187
Schteker med Pommac MAGNUM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0