Dagen D.

Imorse vaknade man efter fem timmars sömn, fräsch och fin var man, allt som behövdes var nya kläder så vare bara å köra på. Bilen styrdes mot Norrtälje och le Maire's landställe. Påsklunch och äggletande, jag kämpade en evighet för att hitta mitt och fick hela tiden höra "Där är det kallt, Ida". Till slut fann jag det och skuttade runt glatt som ett litet barn.

Hela dagen har vi suttit utomhus mot en vägg, fikat och snackat om helt ovesäntliga saker. På vägen hem dunkade vi Teddan Gärdestad! Nu har grabbarna redan gett sig iväg för att föra medan jag stannade kvar hemma, det är både orken och plånboken som sviker. Men efterfesten bangar jag inte en sekund på, så jag väntar mig ett samtal runt tre inatt! Fifan va nice.

JAG ÄLSKAR LOV.
Nu när jag säger det, är inte dethär vårt sista lov... någonsin?!?!
(psycho-ledmotiv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0