Jag hatar kyla.

Jag fasar verkligen för att gå utanför dörren. Jag har jättemycket kläder på mig och fryser - och jag är ändå inomhus OCH under ett täcke. Hur ska detta sluta?! Deperimerande att behöva ta på sig vinterjacka igen efter att man redan kunnat använda vårjacka quite a while.

Sitter i alla fall och inväntar samtal från flera håll. Det bokstavligt talat rycker i mig hit och dit, det får mig bara att vilja gömma mig under sängen och ligga där hela kvällen, haha! Nej, det är inte alls så. Men jag har the hardest time att bestämma mig för vad jag ska göra.

image935
JA TACK till Ixia beach.


Kommentarer
Postat av: Hanna =)

jag vill utomlands - nu
dags att börja tjata litegrann så kanske et blir en resa snart ;) hehah fin blogg btw =)

2008-03-17 @ 16:46:11
URL: http://hheee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0