K A R M A

Sheida sa några väl valda ord idag; det som göms i snö kommer upp i tö. Det är ju givet, en gammal mening alla hört, men är det verkligen så självklart? Ingen verkar förstå detta ordspråk. Men Sheida gör det minsann. Idag är det karma-dagen och jag rekommenderar er att göra en fin gärning för någon, eller bara vara vänligare än vad ni brukar. Varför inte göra det till en vana?

Jag fick världens finaste kort av Sheida Idag, som hon gjort till mig. Dessutom fick jag en påse med två partyhattar, två platsmuggar (musse & mimmi) och ballonger. Vi hade inget dåligt party hemma hos henne ska ni veta! Tittade film gjorde vi också (The Heartbreak Kid, som var ganska dålig)

Grattis på karma-dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0