Preparations.

Detta är en tuff vecka.

Det är konstaterat. På många plan dessutom. Mycket läxor, mycket regn och mycket blaj. Imorgon är det i alla fall karma-dagen vilket livar upp så in i helvete. Har dock en del förberedelser att ta hand om innan. Bäst att köra på.

Jag fick precis skjuts hem ifrån Hampus av mamma. hade ännu inte visat henne min studentmössa och tillhörande "spännande" tillbehör. Så när jag kom hem sprang jag in på rummet och skrek till mamma "NU TAR JAG STUDENTEN! OKEJ? LÅTSAS DET!". Hon lekte med precis som en förstående mamma ska och invändade mig. Sen kom jag nerspringande och blåste i min visselpipa och hon stod å skrek. Present fick jag också - en bulle. Så nu är jag nöjd.

Nu ska jag pyssla!!!!! kewl.

image907

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0