ROCK AWAY!

Skivan igår va SCHITbra, kul folk och god mat! Kunde inte blivit bättre enligt min mening. Vaknade med ett gött humör och bara ett litet illamående som ju vägs upp av allt från igår. Jag har autografer på min bara hud. Kul att jag tog 9 bilder igår. Jag släpade runt på kameran och tog 9 bilder - NIO! Kommer inte lägga upp en enda av dem heller kan jag ju meddela.

Fick ju världens finaste "tal" av Hampus och Marcus (the firefighters), ett sånt man blir helt varm av att höra, även om det inte var det bäst artikulerade eller planerade. Det blir ju bäst så. ♥

Resten av kvällen var det bara baren och dansgolvet som gällde! Fötterna var föga möra på hemresan som ägde rum lite för tidigt, som om jag blev islängd en taxi och bortförd. Men nej jag följde med snällt till efterfesten. De va nize!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0