Sleepyhead

VARNING för negativa-vibbar-x-1000-inlägg.

Hampus kom hem till mig typ halv fyra, jag var DÖDStrött. Självklart är han på lite jobbigt, speedat humör och vill prata massor. Jag var redo för kudden, SÅ redo. Men icke var han det inte.

Vaknade flera gånger av att han typ klappar och klämmer på mig varpå ja ryter till, tror ni det hjälpte eller? Nej. Klockan sju fick jag värsta uppvaknandet som vi inte ens ska prata om. Jag blev sur. Sen väcker han mig IGEN och jag frågar vad klockan är. Då var hon typ 11, planen var att åka till stan men jag ville sova så det blev inget.

Vaknade till gjorde jag först vid två någonting och då gick vi upp och åt "frukost". Nu spelar han xbox 360 (som f.ö drar lika mycket ström som 7 kylskåp) och jag väntar på att gå ner till ICA. Herregud vilken sämst sista dag på sista sportlovet ever.

Så-jäkla-schleten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0