Where have you been?!

Var så hungrig nyss att jag slängde i mig två mackor lite för fort. Här kommer smällen. Jag mår inte särskilt bra och det är ju förståeligt efter gårkvällens överförfriskningar. Tänker nog inte berätta i detalj hur kvällen såg ut.

I alla fall - efter äventyren i stan kom två riddare och hämtade mig och sheida i deras gröna springare. Begav oss hem mot tai, där somnade jag på köksgolvet (var det två gånger?) innan jag slocknade på sackosäcken som resten av natten var min sovplats. Idag har jag ont i rumpan, och i huvudet, mår fruktansvärt illa.


white russian i pet-flaska MED sugrör i tunnelbanan.

Imorgon är det ju förfan studentskiva! Ta igen, ta igen, ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0