1st grade hangover

Igår var den värsta dagen i mitt liv, jag har aldrig varit med om någon värre hangover. Sen var det ju väldigt livat under valborgskvällen. Jag lyckades stå i kö till tegel i en timme, men hittade ju en och annan ny kompis. Hursom, igår var jag verkligen på botten, låg i sängen till klockan 17.00 ungefär, lyckat! Men det var väl inte mer än vad man förtjänade.

Idag gjorde Hampus scrambled eggs till frukost, vilken vi åt på altanen. Vi ska väl strax ut och hoppa lite på studsmattan, dock är jag lite orolig över hur min mage kommer reagera på allt hoppande. Vinna eller försvinna! Sen ska jag fixa (och förhoppningsvis sälja) min moppe. Pyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0