"Du är alltid så jävla söt!"

Hela dagen har varit så skön! Vaknade 12 av ett dunkande på dörren, gick då upp och åkte till stan runt två med Hampus och Sheida. Eftersom kvinnan åker till Barca farligt snart ville vi spendera lite kvalitetstid tillsammans och käka lunch. Jag blev dock ALDRIG mätt, och ville till donken både efter lunch och gallerian-glass. Men jag lyckades inte övertala dem så vi åkte hem istället. Gick i alla fall loss på ica senare och köpte massa ätbart.

Sen drog vi hem till Thomas och hade det trevligt på balkongen hans. Stannade länge men sen blev karln min trött så vi valde att gå hem och äta. Känns som att jag ätit hela dagen, men det blir inte mycket bättre än så.

Tack och lov att jag inte vart bakis idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0