Min Sayid.

Jag saknar alltid någon vid min sida när jag sover ensam. Ibland har jag bara lust att ringa Sheida och tvinga henne komma och lägga sig på en madrass på golvet. Men jag gör det aldrig. Nu blir jag lite ledsen när jag tänker på det, för hon åker ju faktiskt till Barcelona på måndag, och är borta alldeles för länge, enligt min mening. Jag vill inte vara utan min Sheida i 2 hela månader. En sommar utan Sheida... jag har nämnt det för mig själv ett par gånger, Hampus har fått höra om hur mycket jag kommer sakna kvinnan också. Det kommer bli tufft. Jag hoppas i alla fall på att kunna komma och hälsa på henne en weekend sådär.



Jag och Hampus har luskat ur oss lite planer på vad vi skulle kunna göra med henne innan hon åker. För vi ska minsann fira att Sayid åker, för hennes skull då. Jag skulle helst ligga i fosterställning, tröstäta och gråta över misären. Men det finns ju fler lyckliga saker med hennes resa. Klart vi ska äta gött en sista kväll tillsammans innan du åker. Hoppas du är på, Sayid? (you better!)

Kommentarer
Postat av: sheida

haha ja kom på att ja åker på tis! inte mån :P



2008-05-28 @ 08:18:48
URL: http://sheidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0