They know

Här sitter jag och beundrar mina dösnygga skor (lägger upp bild sen, kanske), äntligen är de i mina ägor. Ännu ett par 12-centimeters i "samlingen". Väntar på att Sanningens Ögonblick ska dra igång, det är riktigt bra ju! Lagade världens godaste sallad till middag, önskar att jag gjorde mer. Fast jag och Oscar ska ju äta räkor och avocado strax, värsta gött.

Igår var vi förresten på Våning 1 och kollade på karaoketävling, Andrea och Hampus gick upp och sjöng Gyllene Tider - inte i tävligen då, utan på den tiden man fick sjunga "på skoj". Efteråt åkte vi hem till Hampus och smidde onda planer, vi ville busringa men det blev det aldrig något av, så vi spelade Uno ett tag och sen skrämde Hampus slag i Sheida, stackaren (jag var på din sida Sheidi).

Snart kommer ett "vill-ha"-inlägg. Pass på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0