Färsking.

Ett praktexempel på att förlora läsare är ju att låta bli att blogga på flera dagar, och att behålla det så under en lång tid. Det är precis vad jag har gjort. Så då tänker jag att det inte längre är någon som läser och att jag sitter och skriver för mig själv. Något som nästan känns lite löjligt. Antingen är man hemlig skribent eller så är man out there. Jag orkar inte med den här bloggjäveln längre. Jag är inte MJ-Ida längre, är det namnet som är problemet? Nah, tror inte det. Men jag gillar färska varor. Så jag klurade en del på det och kom fram till att jag skulle skaffa en ny blogg.

Så nu har jag gjort det. Inom en snar framtid (=ett fåtal dagar) länkar jag den här.


Kommentarer
Postat av: EM

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Spana gärna in min blogg.

Förresten om du vill ha gratis presentkort - gå då in på den här länken www.gratismode.se/?c=1245 . Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-13 @ 20:49:55
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0