One night in Paris.

Paris paris potatisgris. Nu åker vi och jag hoppas någon övre makt får vår lilla resa att bli så smärtfri och perfekt som möjligt. Vilket jag egentligen är helt övertygad om, för jag åker med världens bästa Sheida och världens bästa Andrea. Jag skulle kunna åka till Gävle med dem och ändå ha minnen för livet.



Sen att jag är dödssjuk och sådär får jag stoppa i en mapp och arkivera någonstans längst in på lagret i ett mörkt bibliotek. Nu trotsar jag allt vad kroppen har att säga och bara göre. För vi är ju inte kända för att tänka..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag åkte till Gävle och fick minnen för livet :):) Everything is possible!! Hoppas ni hade det uuunderbart.

2008-11-06 @ 13:53:45
URL: http://kunigunda.whatsupsthlm.se
Postat av: Ida

Ja du ser! ;) Det var underbart, Paris är ju Paris :D

2008-11-07 @ 13:30:29
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0