01.59

Hejhejhej! Klockan är mycket eller lite beroende på hur man ser det. Jag är vaken (duuh?!), sitter och tittar på Hampus som ligger och sussar sött, ser ut som att han sparat platsen där bredvid sig så vackert till mig. Så det är väl där jag kommer ligga om några minuter, eller så är det en fråga om timmar, låt oss inte hoppas på det.

Jag har aldrig något intressant att berätta längre, det är bilder som läggs upp vid sporadiska tillfällen men inte mycket mer än så. Därför ser jag ingen anledning att skriva eller ens ursäkta mig för att jag inte gör det. Kommer nog inte radera bloggen utan vänta och se om det bara är en slags torka eller om det helt enkelt är så att jag är SLUT som bloggerska. Eller så kommer jag säkert känna suget bara för jag skriver så nu. Men whatever det märker vi och ni. Bilderna kommer säkerligen fortsätta dyka upp, som att någon skulle offra sig och skriva in min bloggadress just för att bara se en bild på mig (alltid). Vem försöker jag lura? Klart ni kommer, all of you. Se här bara...


erkänn att du inte läst ett piss av texten!?

Men vem vet, kanske jag någon dag här framöver får för mig att berätta massa smaskiga hemligheter och skvallra om saker som ni (tro mig!!) vill veta. Så... säkrast är ju att ni tittar in här en 2-3ggr om dagen. Som hittat va? Nej, nu lockar sängen, godnatt! ♥ / Ida

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag säger då det.

Vintern för verkligen med sig en torka i allt...bloggen, livet... you name it ;)!

2008-10-23 @ 09:21:51
URL: http://andreyy.blogg.se/
Postat av: ida

Robinsson Ida ;)

2008-10-24 @ 14:54:28
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0