HEHEHEEEH.

Två dagar i rad nu har jag drömt att nån jag inte vill prata med ringer på min telefon (egentligen är det min väckarklocka) så i drömmen trycker jag bort "samtalet" hela tiden. Så jag ligger alltså och stänger av min väckarklocka, dumdum!! Men sen inser jag att jag ligger i min säng och egentligen borde gått upp tio minuter tidigare. Det är värsta känslan, att förstå att man inte får sova vidare utan MÅSTE gå upp, det var bättre förr när man gick i skolan. Då var det ju knappt syndigt att skippa första lektionen. Men nu måste man ju gå upp, måste måste måste. Jag är inte till för tidiga mornar, jag är en nattmänniska. LÅT MIG VARA DET.


bilden har ju absolut inget med texten att göra men ändå.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha, var kommer bilden ifrån?

2008-10-17 @ 09:21:52
URL: http://andreyy.blogg.se/
Postat av: sheida-som-väntar-på-arn

arlanda

2008-10-17 @ 12:42:08
Postat av: Hampus

cooool bild, sheida e ju as-gangztaah!

2008-10-17 @ 19:15:11
Postat av: KelocC

Nice blogg, besök gärna min.

Ha en underbar fredag. :)

2008-10-17 @ 19:23:16
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0