Na na na.

Idag måste jag hinna åka till banken innan jobbet. Så jag ska ner till centrum, kanske möta Lena för en kort promenad och sen ta bussen till jobbet. Tror allt att det ska gå. Sen ikväll kommer Andrea och Sheida och hälsar på mig på jobbet, sötnosarna.

Nu ska jag dricka upp mitt te, låtsas som att jag inte väntar ett samtal och lyckas klä på mig. SPÄNNANDE vardagslivet ääär. Haha förresten fick jag lite bilder skickade till mig igår, väldigt osmickrande bilder som egentligen aldrig borde fått se dagsljuset. EN var rätt söt dock, från i somras när jag och Hampus var på väg hem till hans bror i ösregnet, Klart jag måste skydda håret och vad passar då bättre än en kartongbit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0