Hatkärlek.

Fast ja.. mest kärlek. Jag är ju inte mycket för hat. Kärlek är det bästa och värsta som finns, är det inte så? Hur mycket jag än tänker på, tycker om eller vill, kan jag aldrig veta och något jag hatar är ovisshet. Då blir det hatkärlek. Vill bara sudda ut de där tre första bokstäverna. Det är tre andra bokstäver som jag borde sudda ut. Men vill jag?

Fan vad min självbiografi skulle bli en bestseller. Jag har ju redan titel färdigarbetad. Den är så självklar. Det borde spelas in en reality-serie om mitt liv. Min vardag är mer dramatisk och skandalartad än ett helt år i familjen Osbournes hus. 


Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHA, ojdå. Skriv den och låt endast ett fåtal utvalda få läsa ;D I would loove it!

Men berätta sen hur det gick idag? NYYYFIIIKEN!!!!

2008-10-27 @ 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0