14/9 = Ida

Hade varit kul att skriva den rubriken igår, synd.

Igår var det min namnsdag. Jag åt tårta och after eight och sånt. Skippade kaffet. Men inte för att det var min födelsedag - Hampus mamma firades. Allt jag fick på namnsdagen var två grattis-sms. Men vem firar egentligen sin namnsdag anywho?

Jag är lycklig. Känner att det är just det rätta ordet, för jag har fått sova ut. Sitter här vid datorn med ruffsigt hår och ignorerar halsontet. Jag börjar jobba strax efter två, det ska tydligen vara en ny praoare där. Kul tycker jag, jag kan ju lära ut allt det jag kan om okq8 med mina massa dagar i branschen. Nu ska jag äta frukost och sminka mig, yiiha.

Kommentarer
Postat av: sheida

noooo, ja hade skrivit i min kalender! men som du vet så kollar jag ju aldrig I min kalender :( blä. jaja GRATTIS :D

2008-09-15 @ 16:40:26
URL: http://artdevie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0