A day in life.

Jag har ätit middag hemma hos pappa. Vi lagar alltid köttfärssås och spagetti, han gör det så jäkla bra! Jag är alltid spy-mätt efter en middag där. Fick dessutom med mig en lunchlåda tills imorgon!

Just i detta nu så sitter jag på en mjuk pall i rummet, det luktar dammsugare. Har panikstädat mitt rum, golvet är helt tomt (om man bortser från ytan under sängen, den är kvar). Sen ska jag fixa lite i garderoben och damma och sånt skit. Imorgon är det ju hälsokväll med vtunas tungaste brudar (misstolka inte, de är nätta och allt det). Det blir middag och avslappning. Då måste ju rummet va rent och snyggt, jag ser det alltid som en utmaning att bjuda hem folk.. då MÅSTE jag städa och jag gör det så sällan.. borde nog dra hit folk oftare.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha, du behöver inte göra fint för vår skull. och jag tror faktiskt att jag tillhör vtunas tyngre elit - viktmässigt alltså ;)

2008-09-17 @ 15:06:47
URL: http://andreyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0