CP!

Igår kom det in tre zigenarkvinnor på jobbet. De bad om att få låna toaletten, det fick dem. M undrade om vi stängt lagerdörren och går dit för att undersöka. Då står de där och försöker få upp lagerdörren, när de ser M blir de nervösa å börjar låtsas mäta sig - "Hihi huuur låång e duuu?". De gav upp och kom till kassan istället och bad om att få se frimärkena vi hade. M höll upp utrikes- samt inrikesfrimärkena, men de ville se hela lådan. Zigenarn ville alltså ha upp hela frimärks+bussremsa-lådan för att grabba åt sig allt och springa. Hon började luta sig över disken och gräva med händerna i lådan. M fick ta hennes händer och slänga bort dem. En står kvar vid kassan för att distrahera medan de andra två går och stoppar läsk i kjolen, när M ser det och säger "Jag hoppas du tänker betala för den där" slänger hon ner läsken i kylen igen och visar upp händerna och säger "Jag har inte tagit nåt, varför tror du det?" -  Dum i huvet. Jag är fortfarande arg.

Kommentarer
Postat av: sheida

jag såg ju när två zignera snodde på ica rickeby dan ja kom hem från barca. ja blir arg när de snor för man vill ju inte ha fördomar liksom, men de motbevisar de hela tiden

2008-09-11 @ 19:25:29
Postat av: Andrea

HAHAH, precis. de står för allt som alla säger om dem!

2008-09-11 @ 21:46:56
URL: http://andreyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0