De blir int' nå!

Joakim kom och gav mig ett leende på läpparna där jag stod i kassan in i de sista minutrarnas jobb för dagen. Vi vandrade iväg mot Täby, halvvägs ringer det från jobbet och jag får höra att min plånbok ligger kvar där. Det var bara att vända och gå tillbaka. Vi satte och och fikade länge, sen shoppade Joakim det jag plockade ut åt honom. Haha!

Efter det var det dags att röra sig in mot stan och möta Andrea. Hon köpte lite fräscha kläder, jag köpte en klänning för ett ynkligt pris. Hon i kassan frågade vart jag köpt min dricka... eh? Den är inte fridlyst, men gulligt att fråga - och jag sa att jag inte tyckte den var god = dagens goda gärning. Om man nu kan kalla det en sådan.

På väg hem skulle jag köpa ett fodral till busskortet på Pressbyrån, och jag passade på att köpa Ben & Jerrys wich, men han i kassan var ju handikappad och sa bara att mina kort inte funkade - fastän jag såg att han gjorde fel (bäst på kassa - hallååå?). Så jag orkade inte end plocka fram kontanterna för de ska fan inte få mina pengar om de inte kan nåt. Så jag köpte min glass på 7Eleven istället, hihi.

Intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0