Det är inte min dag idag.

Jag är rätt missnöjd för tillfället. Först råkade jag ha ner mitt "student 08"-champangeglas i golvet. Jag satte mig på knä som en annan alibaba och typ frågade vad jag hade gjort för att förtjäna det. Jag stod och tittade på det ett tag, komöver sorgen - och gick sedan ner för att göra frukost. Tror ni inte jag tappar en av mackjävlarna i govlet också? Gud vill att jag ska sluta äta och dricka (?)

Imorse vaknade jag av ett samtal från ett ställe jag inte brukar jobba på; "Ida, kan du jobba 9-17 på lördag och söndag?". Jaha, där gick planerna om Olso i helgen i kras. Det är bara att tacka och ta emot.

 
ps. gilla vårt retrogolv.

Nu ska jag dricka mitt kärlekste och be till matgudarna att jag inte tappar ut allt i knät eller dylikt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Aha, det var därför det låg en macka i slasken. Den såg god ut.. :P



2008-09-10 @ 17:44:20
Postat av: Ida

Det är bara att käka ;) Golvet är ju rent.. ?

2008-09-11 @ 13:06:55
URL: http://mjida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var nån som hade spolat vatten på den. :(

2008-09-11 @ 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0