Hatkärlek

Jag är så arg att jag skulle kunna slita ut inälvorna på någon. Hela magen typ skriker och hjärtat slåt fortare och hårdare än vanligt - jag hatar den känslan. När jag blir arg blir jag ledsen och vill bara gråta. Samtidigt känner jag att det är så onödigt, det är ingenting som förändrats. Det är bara att man får veta saker som man inte visste om. Allt har ju redan funnits där, men det känns så mycket bättre att inte lida av sanningen.

Jag undrar hur folk tänker ibland? Man har inte rätt att dra förhastade slutsatser tycker jag. Det gör så jäkla ont att höra nåt som inte är sant, nåt som e baserat på en sån dålig grund. det bevisar bara att människor är så jävla äckligt falska och inte är en vän, innerst inne. Jag önskar att alla kunde tänka lite mer som jag. Jag vill förklara för världen att allt inte behöver vara så invecklat och komplicerat. Jag vill bara vara glad och njuta av livet.

Tacka vet jag de nya människor man lärt känna, och framför allt de gamla som består. De är de enda man behöver i slutändan. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0