Jordens undergång?

Idag är en mycket speciell dag för mig. Därför sov jag till halv ett(?). Drömde om jordens undergång. Jag och min familj var i vårt gamla hus, alla satt och gjorde saker de älskade, verkade bekymmerslösa. Jag däremot sprang runt och samlade proviant, lade upp taktiker för hur vi skulle kunna överleva. Jag frågade efter jordkällare men vi visste ingen. Hela tiden såg man två enorma klot komma närmre och närmre. Jag fick upp alla på övervåninge och vi satte oss mitt i rummet. Jag hade en coop-kasse med mat. Hur länge skulle det räcka? Och så kom första smällen, allt skakade och blev ljust, hela himlen var som ett enda stort fyrverkeri. Sen vaknade jag.

Undrar hur man ska tyda en sån dröm?

Kommentarer
Postat av: Andrea

Drömmar vill verkligen säga något...

Ska kolla på internet efter svar!

2008-09-01 @ 15:10:07
URL: http://anderyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0