Lägesrapport



Mår: Rätt okej, med tanke på att mitt hjärta slår jättefort (vet inte varför)
Vill: Ut och härja, jag är alltid astaggad på party nowadays. Why?
Ska: Dricka upp mitt te och försöka att inte bränna mig.
Borde: Städa klart rummet. Det är väl 10 minuters effektiv städning kvar.
Tesmak: Ringmursblandning från kräku på Gotland.
På skärmen: Youtube, växlar mellan Chris Brown - Forever & Lil' Wayne - Lollipop.

Visst var de två sista punkterna väldigt intressanta och relevanta? *glad*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kränku - inte kräku.

Kränku är gotländska för trebent pall, sån som vi har i köket :)

2008-09-17 @ 16:12:09
Postat av: Ida

HAHA missa en bokstav, klart ja menar det ;) Intressant fakta.. "jag kan sitta på kränkun". töntigt.

2008-09-17 @ 16:32:52
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0