Ofrivillig work-o-holic.

Imorse fick jag ett "peppande" sms från Hampus. Klockan var 09.08, och i smset stod det att jag borde gå upp och gå en hurtegå-promenad.... ? Varför det!? Behöver jag gå ner i vikt? Jag arbetar kväll, är trött och vill sova länge och nu ska jag gå upp nio för att bränna fett? När jag skickade sms tillbaka klockan 12 och sa att jag fortfarande låg och drog mig i sängen ringde han upp, och då prasslade jag extra med duntäcket så han blev avundsjuk! HA! Victory.

Jag är astaggad på att gå ut ikväll, men imorgon börjar jag jobba 9 och slutar inte förrän 22. 13 timmars misär! Man prövar mig, kollar hur mycket jag pallar. Och jag tror Gud sitter bakom ratten. Men så länge jag överlever är jag nöjd, och lär i alla fall vara det när lönen kommer.

NU: Lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0