Schuuuuk

Efter en bakisdag på jobbet lovar man sig själv att aldrig upprepa händelsen som ägt rum = dricka dricka party party tegel tegel. Jag kom upp lite för sent och fick panik. Slängde på mig kläder och sprang till bussen så omöjligt ofräsch som man bara kan vara en fyllesjuk dag. Gårdagens skabbiga smink satt kvar och jag har aldrig känt mig så ful. Självklart raggar en kille, säger att han ska bjuda mig på korv. Å, tack, de är jag "jättesugen" på. Kväljningar.

Det var en dam som sa till mig att hon bländades av min skönhet... ööööh? Liksom, varför säger nån en sån sak när jag ser ut som mitt värsta ess. Jag tror inte på det ett dugg. Kanske hade jag en ficklampa i pannan och lyste henne rätt i ögonen, känns som att den chansen är större. Nu ska jag må lite mer illa.. och hosta, och dricka te, och döööö.


Man kan undra vad jag gör här. Men jag hostar bara... sjuk in action.


Kommentarer
Postat av: Hampus

fick du någon korv då? ;)

2008-09-21 @ 15:52:05
Postat av: Hampus

Nä ja har fan nte fåge korv assså :(

2008-09-21 @ 23:54:24
Postat av: Hampus

det där skrev inte jag... :S fishy!

2008-09-23 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0