Tankar på bussen

Jag har inte haft tillfälle att ladda min iPod på en evighet. Därför är jag ensam med mina tankar på bussen, och det är då den lilla filosofen i mig släpps lös. Klart jag ska dela med mig av dessa tankar;

1. Varför sätter sig ingen bredvid mig? Jag tar ju minimal plats, har väskan i knät och sitter innerst. Undar om jag ser arg ut? Att jag är osminkad är en sak, men de sätter sig ju hellre bredvid en svettig tjockis än mig. Är jag så ful utan smink? Tål att tänkas på.

2. Om någon dör i hemmet, och det inte finns någon chans att återuppliva människan, ringer man ambulans eller likbil då? Eller vart kommer annars likbilen in i bilden? Jag har ingen aning. Berätta gärna.

3. Jag läser alltid alla reklamer på bussen, så långt ögat nåt (tyvärr inte så långt) Nu undrar jag vem som är den "hemliga gästen" på The Show of Christmas. De övriga artisterna är ju jättespännande.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Man ringer alltid ambulans. Likbilen är den som kör kistan till begravningen.

2008-09-02 @ 14:58:06
URL: http://andreyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0