vääldigt intressant fakta.

Igår var jag med Sheida. Planen var att hyra Vantage Point men det är dagarna innan löning och vi är panka. Så Sheida köpte en Cola Light och förbannade pant-systemet om och om igen. Vi kollade på en dokumentär som vi blev väldigt besvikna över, så vi hyrde en film på deras tv, fick bli Fast Food Nation. Den höll inte heller förväntningarna, men det är ju som vanligt då jag och Sheida aldrig har hyrt en bra film ihop. Jag ville se den för att bli förevigt äcklad av snabbmat som man blev av Supersize Me, men den var inte alls sån = så går det när man inte har någon "baksida" att läsa från.

Intressant.

Drömde en mardröm, samma som jag drömde igår. Vad menar min hjärna med att upprepa samma skit i en dröm två gånger? Det är ju inget jag går och tror ska hända på riktigt, fast det kanske är just därför jag drömmer om det? Men orka gå och vara rädd för livet och saker som ska hända.


Kommentarer
Postat av: sheida-som-väntar-på-arn

fast JAG mår iallafall dåligt av filmen. allt kött som slaktas... jag skulle ju bli avskräckt från snabbmat inte kött ffs :P

2008-09-23 @ 15:53:11
URL: http://artdevie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0