b-o-r-i-n-g

Jääähhättetråkig första skoldag.

Imorgon börjar man tidigt självklart med en kurs där ingen annan går, typ.
Kan inte säga att jag längtar direkt. Ida har fått sin lön och ska shoppa.....
UN-fucking-FAIR. Men hon har också slitit större delen av sommaren på
det jobbet så det unnar jag henne! Jag hoppas på att vinna något, kanske
på premieobligationer? Det börjar bli dags nu, var så länge sen senast!

Eftersom min blogg har blivit så bild-lös nu de senaste inläggen måste
jag självklart klistra in en jag gillar.

image8


Kommentarer
Postat av: idahoe

vinner du en större summa på den där skiten igen.. såå ja då jävlar! :D

2007-08-23 @ 16:22:09
Postat av: Ida

Ja då jävlarns blir jag glad ännu en gång!
men det är liksom min huvudsakliga inkomstkälla men nu har det blivit lite lamt på sista tiden. WHYY?

2007-08-23 @ 17:37:56
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0