Can't answer right now; I'm shoeshopping!

Hej mina vänner.

Har precis målat fransk manikyr på naglarna, vackert är det! Ska snart tillsammans med Hampus bege mig hem till honom för lite käk, i'm starving så det är efterlängtat. Har på några veckor gått ner 5 kilo pga. mitt dåliga ätande, började märka att passformen i brallor, tröjor inte var densamma så jag ställde mig på vågen och chockerades. Jag har inte vägt såhär lite på ett par år.. Så nu ska jag börja med rejäla frukostar - jag älskar ju att ätaaa.

Imorgon ville Hampus ta med mig på en mys-tripp till stan. Jag tror jag vet vad han har i tankarna, tror det är dags nu, och jag hoppas (hihhii). Vi ska i alla fall åka in och äta en romantisk lunch och gå promenader.. berättar mer imorgon..

Idag vill jag:
Go shoeshop med Carrie!
image18

Kommentarer
Postat av: you know whooo

Om carrie tackar nej så kan du ju alltid ringa mig ;)

2007-08-31 @ 17:39:07
Postat av: sheida

gör reklam för mj everyfuckingwhere! vi är ju på topp just nu'!!!

2007-08-31 @ 18:04:15
URL: http://holaa.blogg.se
Postat av: Ida

Eh nej vem är det? Haha!
Sheida: no i won't haha, jag e trött ffs!

2007-08-31 @ 22:43:37
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: Amandoe

Ååååh carrie i mitt hjärta. älskar hennne :)

2007-10-08 @ 10:20:24
Postat av: Amandoe

Ååååh carrie i mitt hjärta. älskar hennne :)

2007-10-08 @ 10:20:29
Postat av: Amandoe

Ååååh carrie i mitt hjärta. älskar hennne :)

2007-10-08 @ 10:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0