I'm faboulously glamourous.

Jag är sjuk.


Jag är BLEK, stressad och min näsa rinner. Idag ska golvet i mitt rum läggas - men eftersom jag är sjuk slipper jag (YEEES) men, jag måste tydligen titta på när Mamma, brorsan och Hampus lägger det. Eh? Vadå vilja plåga sin dotter? Min mamma vill att jag ska lär mig så himla mycket, för att ni ska fatta hur överdrivet det är ger jag några exempel;

- Övningsköra med mamma innebär "Nu ska vi fickparkera på skitsvåra platser i tre timmar - du ska bli en kung på parkering" - what? Eller - "Ida, det regnar, haglar och snöar samtidigt, har du hjärnhinneinflammation? Nej nu drar vi ut, bättre övning än såhär får du inte".

- Renovering. Mamma ska alltid göra allt SJÄLV. Och vill att jag ska vara likadan. "Hjälp mig att måla, tapetsera, bygga en vägg, spackla, slipa och lägga golv - vill du inte? Hur ska du kunna klara dig när du flyttar hemifrån?" Jag önskar att mamma visste att jag inte valde bygg av en anledning.

Okej - riktigt så illa är det inte, hon är riktigt mysig when it comes around. Och okej, kanske är jag bättre förberedd för vad som komma skall. Men man behöver ju inte ta saker till överdrift. Men här sitter jag ändå och väntar på att hon ska hämta mig, bara för att TITTA när hon lägger golv.


Kommentarer
Postat av: andrea

jag har aldrig lagt golv. kanske borde komma över på en beskådning (och fika)?

2007-08-19 @ 15:44:39
URL: http://andreyy.blogg.se
Postat av: Stjärnan

fruktar du inte mina baciller,kvinna? jag kan dock glädja dig med att det förmodligen inte kmr bli klart idag, så det finns plenty of time att kolla igen! så kan vi prata alla fynd också ;)

2007-08-19 @ 15:51:17
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: Ida

Men jag har ;D Muwhaha stackars ohändiga kvinnar!!

2007-08-20 @ 10:15:29
Postat av: Ida

ida, om du läst inlägget kanske du förstår att jag INTE är ohändig ;) mamma vill bara att jag ska kunna mer & mer hela tiden.. dessutom får du pengar för det så jag anser att de e FUSK ;)

2007-08-20 @ 17:35:08
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: ida

Men kära du, DU är ohändig.. OCh väldigt mkt :) MUAHAHA

2007-08-20 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0