Köp min moppe, nån?

Sitter i skolan och väntar på att Andrea ska sluta så vi kan åka in till stan, Ida hänger på - hon vill alltid med och shoppa nu när hon e rik. Juste! Igår hittade jag en jättebra jacka på Zara, jag e såå kräsen så jag va superglad att jag äntligen hittade en jag ville ha, ringde mamma och skulle säga: FÖR ÖVER PENGAR! Men vad säger kvinnan? Nej! Och klagar på att jag aldrig säljer min moppe och att den bara står och drar pengar.. så nu tar jag tag i saken;


Nu är det dags att sälja skönheten till den ringa summan 13.000 (köpte den för 20.000), nyservad är den och inga som helst problem, den har inte körts så mycket alls och är otrimmad (men går i 60 ändå). Finare moppe kan man inte hitta,, så KÖP!


Självklart har han ett namn också; Åkan.


Jag tjatade i alla fall till mig pengar idag, ingen kan stå emot min charm - allra minst mamma. Så jag ska köpa jackan idag!! Slipper man frysa om mornarna vilket känns skitabra. Det är ju isbjörnar ute fgs.

När jag kommer hem ska jag myyyysa me Hampus. Juste hans "överraskning" igår kommer jag INTE avslöja.. men de flesta vet typ redan hahah!

Kommentarer
Postat av: bästa

nörd! tror du att du e smart när du gör reklam om din moppe på din blogg?
ingen läser ju hahaha

2007-08-30 @ 14:08:56
URL: http://holaa.blogg.se
Postat av: IDA BÄTTRE

dumhuvvvvve. ja fattar ju att ingen vill köpa den men ja har faktiskt över 100 unika per dag!!! ;)

2007-08-30 @ 14:10:27
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0