"Superduperkillen No, 1!"

image1
Här ser ni en läcker (bättre än såhär blir det inte) bild på mig och Hampan. Ni ser jackan han har på sig - svårt att undvika märket eller vad säger ni? BJÖRN BORG står det ju på bröstet. När vi skulle hem från stan sist satt det två äldre damer mitt emot och samtalade om en massa tantiga saker. Plötsligt säger en av dem; Tänk att få sällskapa med självaste Björn Borg! sen log hon sitt allra tantigaste smile. HAHAHAHAH! ägd.

Mitt älskade linne jag har på bilden är ett av sommarens alla fynd, 49:- betalade jag för det - blir det mycket bättre än så? Nu ska jag gå och smitta ner Hampus säng, för min nacke + rygg is killing me. Lite massage kanske man kan lura till sig också? ;)

Kommentarer
Postat av: sheida

ida ja kan inte logga in på mj!?
ja har också gjort en nu...
holaa.blogg.se hahah

2007-08-19 @ 15:52:14
Postat av: Ida

och vad beror detta på? för jag har inte den blekaste,, haha ska kolla!

2007-08-19 @ 15:57:49
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0